Osobiście uczestniczyłem w wyborze Mameda Khalidova do udziału w najnowszej kampanii reklamowej. To jest prawdziwy sportowiec, prezentuje spektakularny styl walki i prawdziwą sztukę boksu. Ma wielki talent i potencjał, jest ambitny a w ringu skuteczny i mądry. Poza tym zaczynał podobnie jak ja - siłą napędową były marzenia o sukcesie. Dodatkowo ma dużo dobrej energii, dlatego tak dobrze wpisuje się w klimat Tigera-tłumaczy Dariusz Michalczewski
Sam zainteresowany sprawę komentuje w taki oto sposób:
Marka Tiger już pierwszym swoim posunięciem zapracowała na szacunek ludzi pasjonujących się mieszanymi sportami walki. Mówię o nagrodach specjalnych przyznawanych po galach KSW. Pierwsza z nich trafiła do bardzo młodego zawodnika, który wykazał się ponadprzeciętnym sercem do walki - Anzor Azhiev. Druga - do jednego z bohaterów ostatniej gali - Michała Materli. Cieszę się, że biorę udział w tej unikalnej na rynku polskim reklamie. Życzę marce Tiger powodzeniaPrzypomnijmy, że marka Tiger już od jakiegoś czasu współpracuje z federacją KSW.
Reklamówka pojawi się w mediach najprawdopodobniej jeszcze w tym tygodniu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.