poniedziałek, 20 lutego 2012

Monster Ripper energy drink- recenzja.

Dziś kolejny Monster bierzemy na warsztat. Czy jest równie udany jak Zielony? Sprawdźmy to!!

Jak widzimy na zdjęciu powyżej puszka jest bardziej bajerancka niż przy zielony Monsterze, ale nie przebajerowana.

W smaku jest nawet ok, ale przeszkadza mi dość mocno wyczuwalny aromat marcepanowy(?) wyczuwalny zarówno w smaku jak i zapachu. W porównaniu do Zielonego Monstera, Ripper ma bardziej owocowy smak, co odzwierciedla skład.
W skład wchodzi zagęszczony sok jabłkowy, ananasowy, marakuja i guavy.
Monster ripper w składzie posiada jakieś bliżej nieznane przyprawy. Poza tym w nie różni się składem od zielonego Monstera. W składzie natomiast dla zmyły producent raz podaje syrop z cukru gronowego a raz syrop glukozowy. Obydwa określenia do synonimy.
Co do jeszcze cech organoleptycznych to przypomina trochę pszeniczne piwo tzn. jest zółty i mętny(naturalna cecha produktów z soku odtworzonego).

Cena 6.95(1minute) Ponadto można znaleźć go w Auchan za 4,99zł i Netto za 4,49zł, czyli w akceptowalnych cenach(dopisano 15 marca). w Eko kosztuje natomiast 4,99zł, w feniksie 5,50zł a w lewiatanie 5,60zł- dopisano 30 kwietnia.
Moja ocena:4

Zobacz też recenzje Zielonego Monstera: http://energy-drinki.blogspot.com/2012/02/monster-energy-drink-recenzja.html


Niebieski Monster(monster lo-carb): http://energy-drinki.blogspot.com/2012/02/monster-lo-carb-energy.html

20 komentarzy:

  1. Wg mnie Ripper jest jeszcze słodszy od zwykłego Potwora. Najbardziej wyrazista jest w smaku ta nutka ananasa. Niby inny niż polskie energetyki, ale nieco przypomina mi Burna tropikalnego. Dla niektórych może w półlitrowej dawce wydać się z racji sojej słodkości dość mdły, ale ja z tym problemu nie mam :) Mały minusik za dość szybkie rozgazowanie sie, co jednak można usprawiedliwić wielkością puszki - w końcu szybciej wypić 250 ml niż 500, więc przy mniejszej puszce napój nie jest w stanie tak szybko się rozgazować. Kolorystyka i projekt puchy jak przy wszystkich Monsterkach rewelacja! U mnie ocena w skali 0-6 to mocne 5. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do szybkiego odgazowywania to pełna zgoda, bo po 10 min konsumpcji zastanawiałem się czy jest to aby na pewno napój gazowany. Mi w niczym burna tropikalnego nie przypomina. ripper mnie nie uwiódł i jest to moja ostatnia przygoda z tym specyfikiem. Ta moja czwórka i tak naciągana.

      Usuń
    2. Jak ta czwórka jest naciągana, to przy Lo-Carbie pewnie będzie 3, a może nawet z minusem, bo wydaje mi się (i nie tylko mi), że to właśnie niskokaloryczny jest z tych trzech rodzai najgorszy. Nie mówię "niedobry", ale najmniej smaczny. Ciekawe czy to cała oferta Monstera w naszym kraju. Podobno miał się razem z tymi obecnymi pojawić Khaos, ale jak dotąd nigdzie nie można go spotkać. Miałem wrażenie, że w saloniku prasowym wychodząc z Auchan za pozostałymi puszkami Potwora widziałem coś pomarańczowego, ale nie chciało mi się podejść sprawdzić co to takiego. I teraz żałuję.

      Usuń
    3. Każdy ma własny gust, ja oceniam rippera +9/10 no ale z własnego doświadczenia wiem, że komuś może to smakować a kto inny nie przepada za takim smakiem

      Usuń
  2. No cóż ja Rippera wybitnie nie lubię,gdyż jest taki słodki,że ja pierdolę.Już wolę burn'a tropical.Lepszy.Tańszy.
    Do anonimowego:przy LO-CARB'ie weź pod uwagę,że jest to zupełnie inna kategoria produktu.Praktycznie zawsze wersja niskokaloryczna jest gorsza(np.Black light,Red Bull sugarfree).Dla mnie takim wyjątkiem smacznego energetyka jest KX z TESCO,ale niestety kosztuje 2,69/250ml,czyli raczej drogo.Ja LO-CARB'a piłem raz i byłem pozytywnie zaskoczony.
    A co do KHAOSA to jest w miarę ok,ale nie za te pieniądze.Smakuje pomarańczą z nutą egzotyki.Ale w Polsce raczej go na razie nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego lo-carba chyba kupię w piątek(jeśli jest w ogóle w intermarche, jak już tu ktoś podawał). ten niebieski monster to on jest total sugar free?, czy taka opcja pośrednia?

      Usuń
  3. To jest chyba wersja z obniżoną zawartością(lo),a wersja zupełnie bez to Monster zero carb(u nas go nie,ma nie piłem).Poszedłbym po puchę i sprawdził,ale trzymam ją kilka km od mojego lokum.Będziesz musiał sprawdzić sam :)
    lukasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, nic dodać nic ująć do mojego poprzednika. A w Inter Marche to ja pisałem że jest dostępny, przynajmniej w Rzeszowie (w sumie zacznę się podpisywać żeby nie było nieścisłości :)). Mateusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że będzie, bo byłem w poniedziałek w eclerc i nie było a ponoć miał być.

      Usuń
  5. Ja pisałem to wszystko na podstawie Rzeszowa (i Dębicy). Wybacz, ale nie jestem w stanie sprawdzić czy Monster będzie w LeClercu we Wrocławiu, Warszawie, Białymstoku czy Gdańsku tak jak jest w rzeszowskim nawet jeśli bym chciał :) Widać to nie jest żadna tendencja. Tak samo ja czytałem np. że ktoś już kupił Bestię w Społem i w Kauflandzie, a na swoim "terenie" w tychże sklepach go nie było. Pewniakiem na skalę polską jest w takim razie chyba tylko Auchan. Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  6. Monster Khaos ma najlepszy smak sposród wszystkich Monsterów, do wejścia tego smaku na Polski rynek jeszcze chwilę poczekamy, a w między czasie to pozostaje dla niecierpliwych wyprawę w Czechy i na Słowacji (np Billa, Tesco, Kaufland w Czeskim Cieszynie - najbliżej od granicy z Polską)

    OdpowiedzUsuń
  7. smak rippera dla mnie rewelacja, czesto pije :) natomiast zielony ledwo wypilem, ale sprobuje jeszcze raz, bo wtedy musialem sie spieszyc bardzo :) w kazdym razie rippera polecam, ja dostalem za 4,49 w netto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info. już ktoś mi tutaj mówił, ale zapomniałem poprawić. niedługo poprawię ten błąd.

      Usuń
  8. A u mnie w małym sklepiku na osiedlu o nazwie MARKO-HIT kupuję Monstery w cenie 3,99zł ... jak dla mnie rewelacja!! A RIPPERA to najbardziej ze wszystkich lubię, później zielonego.... no najmniej tego lo-carb .... Ale napoje super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow! Mogę chyba powiedzieć jedno - monster za niecałe 4 zeta to na serio gratuluję takiego dostępu - w sumie na 5 puszkach masz jednego za free :D Pozdro, Andriu .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupuję w lokalnej dyskoncie za 3,79 zł ;) naprawdę się opłaca. a ripper najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lewiatan 2,80zł !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten nowy ripper ta puchar to totalny szajs a jestem fanem ripper smakuje jak rozwodniony sok niema juz tego smaku j zapachu posmak octu gdzie się podział stary ripper

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.