środa, 30 maja 2012

Rapid Energy Drink

Kolejny energy drink od krynicy vitamin. Czy wyróżnia się czymkolwiek? Tego dowiecie się w dalszej części recenzji.
Rapid energy drink generalnie ciężko jest dostać. Ja kupiłem w jakimś Supersamie, może było to społem. W każdym razie nie była to żadna duża sieciówka. Internet podpowiada mi, że na darpolpolskisklep.com można specyfik dostać.

Rapid energy drink jest energetykiem z kategorii tanich, ale nie występujących pod marką własną sklepu, dlatego też nie mogą z nimi cenowo konkurować. Rapid to ta sama kategoria co Ronin energy drink, las vegas czy V-max.
Za Rapid energy drink zapłaciliśmy 1,59zł za małą puszkę, butelka litrowa kosztuje coś około 3,5zł.
Smak jest całkowicie standardowy, Nic ponad klasykę, chyba że na siłę chcemy inozytol to tego zaliczać.
Pobudzenie standardowe.

Moja ocena: 4-

10 komentarzy:

  1. te recenzje to gówno jakieś
    2,3 zdania zawszse takie same

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo widzisz bałwanie, bo to recenzje napojów a nie książek czy filmów, więc inaczej być nie może. jak się nie podoba to wypierdalaj. ja cię tu nie zapraszałem.

      Usuń
  2. Muszę Cię poprawić, bo Rapid jest dostępny w pewnej sieciówce, a konkretne w Stokrotce :) A co do smaku to rzeczywiście niczym się nie wyróżnia, ani in plus, ani in minus. Pozdrawiam, Mateusz. (Ostatni raz się podpisuję, gdyż również założyłem bloga i odtąd będę tu u Ciebie widoczny pod nickiem jak poniżej)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś podobnie w Stokrotce (puszkowy), ale dawno nie byłem więc nie pamiętam. Przy okazji na pewno się tam kopnę żeby sprawdzić asortyment. Natomiast wydaje mi się, że litrowy był tam poniżej 3zł. Ale mówię, dawno nie odwiedzałem więc mogę się mylić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłem w cenie 1.19 w sklepie Milea.Nic nadzwyczajnego.Zwykły energetyk ale może być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziomy w mojej stokrotce za butelke 1L zapłaciłem 1.89 więc cena dobra w chuuuj

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.