wtorek, 23 kwietnia 2013

Freestyle Energy Drink

Jednak pomysły na nowe energy drinki się nie wyczerpały. Freestyle energy drink to bez wątpienia nowy trend. Na ile trwały? Czas pokaże.

Freestyle energy drink kupiliśmy w Intermarche za 1,99zł, ale uwaga, uwaga!! jest to energetyk o pojemności 0,5l.

Freestyle oprócz tego, że jest w dużej puszce w dużej części jest słodzony słodzikiem, ale nie aspartamem, czy acesulfamem k, ale surkalozą. Cukier to tylko 3 gramy na 100ml.

W smaku trochę ubogi, smak jakby cukierkowy, bardzo mocny aromat,

Smakowo co prawda nie powala ale za tą cenę myślę, ze warto spróbować.

Moja ocena 4

5 komentarzy:

  1. O, wyhaczyłeś. U jakiegoś kolekcjonera też widziałem i też nabył w Inter Marche. U mnie jeszcze nie ma. Czekam na niego, tym bardziej, że jest w zachęcającej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i tak cudem, bo ostatnia puszka była. co do centy to pełna zgoda 2zeta za puszeczkę to nie do pogardzenia;)

      Usuń
  2. No patrzcie, w Częstochowie nie mogłem znaleźć przez długi czas Assaulta ( u was był dawno, ja też go znalazłem parę dni temu :) ) ale Freestyle próbowałem na przełomie lutego i marca bodajże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Come back - Reaktywacja. Free Style energy drink wraca na rynek. Dostępny będzie w 250ml puszce od maja 2017.

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.