sobota, 30 marca 2013

Tabu Energy Drink

Produkt nienowy a wręcz stary. Za sam fakt przetrwania tylu lat należy się szacunek ale czy za coś jeszcze? O tym w dalszej części recenzji. 

Tabu Energy drink dostępny jest głównie w sieci Kolporter i w mniejszych sklepach głównie monopolowych, czasami można złapać w Społem.

Ja akurat kupiłem w lokalnym monopolowym za 3,3zł za litrową butelkę. Przez długi czas wzbraniałem się przez tym jakby "mlecznym", który towarzyszył produktowi jeszcze kilka lat temu, ale teraz firma ten posmak wytłumiła praktycznie do zera, ale przy okazji smak napoju też. Smak jest nawet mniej intensywny niż w Kicker energy drink. Smak ratuje też mocne nagazowanie napoju.

Kop jak na tą cenę jest solidny.

Producentem jest firma SAHARA.


Moja ocena 3+ chociaż wahałem się czy nie dać 4-




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.