piątek, 1 lutego 2013

Green-Up Rage 0,5l

Herbapol Lublin rozszerza asortyment marki Green-up o nową pozycję. Green-up Rage 0,5l niewątpliwie dobry ruch herbapolu.

Green up rage kupiliśmy w społem za 2,99zł co jest dość dziwne, bo więcej kosztuje o połowę mniejsza puszka tego samego produktu.

Butelka nawiązuje w moim przekonaniu trochę do świętej pamięci już R20 i tu taka sugestia dla herbapolu może green up mógłby pójść tą drogą?
Smak już opisywaliśmy, czyli mieszanka Rockstara i klasyki.

Przypominam, że Green up Rage ma o 50% więcej kofeiny, czyli 48mg/100ml.

Kop jak przystało na Green upa znaczny.

Moja ocena: 5

Co do naszego miesiąca bez energetyka to na 20 dniu zrobiliśmy sobie dyspensę;) na Green upa. Na podstawie tych 20 dni możemy już wyciągnąć jakieś wnioski. Otóż wbrew pozorom bez kofeiny a w szczególności bez energy drinków można żyć.

1 komentarz:

  1. Piłem ten energetyk, ale kopa niedaje, natomiast w następnym dniu wypiłem litr tigera i całą noc nie spałem zasnąłem dopiero nad ranem.

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.