Jakiś czas temu Kofola wycofała swój energetyk z polskiego rynku tłumacząc, że R20 nie będzie walczył na zdeprecjonowanym rynku energetyków. Ostatnio coś przebąkuje, że rynek syropów też robi się nieciekawy.
Oczywiście my się z tej informacji bardzo cieszymy, bo po akcji osobliwej kampanii hoop coli całą firmę mamy tam gdzie ona miała nas zawsze, czyli głęboko w dupie.
Ale do meritum: Otóż Kmiecik(Dyrektor marketingu) ubolewa, że rynek syropów nie rośnie już z prędkości kilkunastu proc. rocznie, tylko skromne 3-4proc. co ma przypominać rzekomo sytuacje z rynku energetyków. Liczymy więc, że Kofola zachowa się podobnie i wycofa się ze zdeprecjonowanego rynku syropów. http://www.portalspozywczy.pl/inne/napoje_bezalkoholowe/wiadomosci/hoop-kategoria-syropow-zaczyna-byc-nasycona-to-przypomina-rozwoj-segmentu-energetykow,78245.html
Kofoli po prostu już podziękujemy: http://energy-drinki.blogspot.com/2012/06/kofoli-juz-podziekujemy.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.