piątek, 3 stycznia 2014

Rockstar Juiced

Miałem nadzieje, że dzisiejszy tekst będzie o innym rockstarze a nawet rockstarach. Chodzi o dwa nowe smaki, które ponoć pojawiły się na polskim rynku. Prawdopodobnie są to produkty bliźniaczo podobne do tych które opisywałem około pół roku temu.  Niestety nie mogłem ich nigdzie znaleźć.

Rockstar juiced to jeden z prezentów, które dostałem pod choinkę. Poza tym z energoli dostałem jeszcze kilka puszeczek Go Fast'a, ale mniejsza z tym.

Rockstar Juiced przyjechał do mnie z Niemiec.
Rockstar juiced zawiera 10proc. soku owocowego, głównie jabłkowego, ale też mango i pomarańczy. Smak bym powiedział ok, bez jakieś przeginki w stronę naturalności, bo jakbym chciał napić się soku to bym kupił sok. Martwi tylko fakt, że ponad 90proc. soku to sok jabłkowy, ale w smaku wydaje się, że te proporcje są bardziej wyrównane.
Produkt zawiera spore ilości cukru, bo aż 15,3proc.

W składzie poza standardowymi skłądnikami mamy: inozytol(100ml/l), glukuronolakton(240mg), ekstrakt z guarany(100mg) i 100mg żeń-szenia.

Reasumując: standardowo zbyt dużo cukru, fajne składniki, zrównoważona kompozycja soków i napoju, ale z przycięciem na kosztach soku.

Moja ocena: 4+

5 komentarzy:

  1. W Carrefourach chyba tylko. U mnie w Białym były i w innym mieście są tak słyszałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłem właśnie wczoraj w carrefourze i nic. Trzeba czekać;) Wrocław to wioska i tu później pojawiają się nowości

      Usuń
  2. Witam :) w biedronce pojawił się nowy smak Schweppsa lemon mint polecam spróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo za cynk. jeśli można spytać to czy ten schwepps był już do kupienia gdzieś indziej, czy to kompletna nowość? Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dali 2 nowe smaki : zielone jabłuszko i malina , ale teraz weszlem na strone Rockstara i co widze :O Nie ma na stronie Rockstara Punched Z Guava i zmniejszona zostala chyba pojemnosc tylko do 250 ml (brak wersji 0,5 L) Rockstara Orange z Elektrolitami Moze ktos sie szerzej wypowiedziec na ten temat??

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.