sobota, 14 stycznia 2012
Biedronka zmienia logo i wystrój sklepów.
Oprócz zmiany loga na bardziej trójwymiarowe, zmieni się układ asortymentu w sklepach biedronka. Zmiany będą przyjazne dla klienta. Układ sklepu zmieni się w ten sposób, że rzeczy ważne dla kupującego będzie można znaleźć na początku sklepu a nie jak jest to dotychczas na samym końcu.
Uważamy, że zmiany te są odzwierciedleniem nowej wizji spółki. Naszym zdaniem biedronka krok po kroku będzie odchodzić od dyskontu w stronę supermarketu. Jednym z takich kroków było już wprowadzenie dobrych win ze średniej półki.
Kampania promocyjna nowego wizerunku ruszy od 16 stycznia.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.