poniedziałek, 30 stycznia 2012

Hellena NRG i Las vegas energy drink.


Producent kultowych napojów marki "Hellena" wprowadził na rynek energetyk o smaku tradycyjnej oranżady. Marka Las Vegas Energy drink też nie próżnuje.

NRG energy drink kupiliśmy w intermarche cena coś koło 2,5zł za puszkę.
Smak: całkiem dobry, co prawda nie jest tak smaczny jak oranżada yoo(zresztą też od helleny), ale producent poradził sobie z zadaniem.

Pobudzenie: dobre.

Moja ocena 3,5

Las Vegas energy drink: powiem szczerze, że gdy jakiś czas temu obserwowałem niemrawe ruchy producenta, aby zaistnieć na polskim rynku, nie dawałem temu produktowi żadnych szans. Myliłem się. Dziś można go spotkać w sieci Społem i wielu osiedlowych sklepach. Energetyka tego nie można zaliczyć ani do segmentu najtańszych, ani do tych stricte brandowych. Szata graficzna sugeruje, że jest to napój z najwyższej półki, natomiast cena(2,6zł za litr), sugeruje, że to energy drink ze średniej/ niższej półki.
Smak też średniopółkowy. działanie solidne.

Moja ocena: 4,5

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry, ale biznes jest biznes. póki nie wchodziliśmy sobie w paradę nie widziałem problemu, aby puścić linka do fejsa, ale teraz jest problem, tym bardziej, że recenzja hoolsa jest bliźniaczo podobna do mojej. pozdro.

      Usuń
  2. Ale u ciebie przecież jeszcze nie było hools energy.Znalazłem jedynie hools pink me up.Mniejsza z tym.
    Muszę przyznać,że to właśnie przeglądając twojego bloga postanowiłem stworzyć swojego,tym bardziej,że interesuję się tematem.Nie miałem jednak zamiaru niczego kopiować.
    Peace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem się w stanie założyć, że będzie to polegać na tym: kto pierwszy ten lepszy. Wyścig może polegać np. na tym kto szybciej znajdzie newsa na portalu spożywczym, albo kto pierwszy kupi polskiego Monstera. Chodzi mi o to, że ja tego koncepcje tego bloga budowałem wiele miesięcy. poprawiając myśląc co może się przydać innym. nie widzę problemu, żebyś prowadził jakiegokolwiek bloga, ale uderzyło mnie to, że schemat recenzji jest bliźniaczo podobny, nawet stylizacji wypowiedzi(http://pl.wikipedia.org/wiki/Styl_%28j%C4%99zykoznawstwo%29) identyczna. Od siebie mogę powiedzieć, że ja na pewno nie będę wchodził na grunt promocji i kampanii np. jak twoja notka o blow, czy nagrodach zdobytych np. przez Black mojito, czy ich konkursach(np. że można wygrać porsche).

      Usuń
    2. "Ale u ciebie przecież jeszcze nie było hools energy.Znalazłem jedynie hools pink me up.Mniejsza z tym." a właśnie że był: http://teoriazycia.blogspot.com/2011/07/ranking-energy-drinow-2011.html

      i jeszcze raz powtarzam blog jak najbardziej, ale bez dublowania. Warto przyczyniać się do budowania społeczeństwa świadomych konsumentów, ale bez podgryzania innych.

      Usuń
  3. Ok.Przekonałeś mnie.Postanowiłem zmienić nieco formę w jakiej będę prowadził swojego bloga,tak,aby nie przypominał już twojego.Ograniczam używanie klawiatury.Pierwsze testy w nowej formie w przeciągu tygodnia.Mam nadzieję,że czasem zajrzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli Twój blog będzie unikalny i będzie miał odpowiedni trafic to nie widzę problemu, aby podjąć współpracę w przyszłości. pozdrawiam

      Usuń

Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.