niedziela, 8 czerwca 2014

Fliper energy drink

Jakoś z dwa tygodnie temu do sklepów eko trafił nowy energetyk. Jest to energetyk budżetowy ale w całkiem fajnej stylizacji. Czy długo się utrzyma? Tego jeszcze nie wiemy.

Fliper energy drink to napój energetyzujący dostępny w eko w litrowej butelce w cenie 1,99zł.

Na razie fotek nie mam, ale już piłem. Całkiem przyzwoity, chociaż za pierwszym razem smakował mi lepiej. Trochę podobny do Kickera ale wydaje mi się, że ciut lepszy.

Fliper oprócz standardowych składników ma w składzie inozytol w stężeniu 195mg/l.

Jeśli chodzi o etykietę to jest całkiem ładna, niebiesko- czarna. Chciałbym żeby wszystkie energetyki miały co najmniej takie etykiety.

Moja ocena: 4
 uaktualnione 16.06


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków do innych blogów w komentarzach, bo takie wiadomości będą kasowane.